Jan. 05, 2013

Oj jag trampa visst nån på tårna tydligen i mitt förra inlägg, kan ju då berätta för dig "Anonym" att det är vid MÅNGA med betoning på många gånger som han lämnat blodprover och då har de Aldrig behövt att sticka honom fler än En gång. Kan ju också meddela att det skiljer sig mycket i personalens kunnande också med tanke på att personalen är blandad och det skiljer sig även mycket på vilken avdelning de arbetar inom. Samt att det är jobbigt när sköterskorna blir nervösa och stissiga innan de ska ta blodprover och att de vill ha dit fler så oftast är de tre stycken för att ta blodprover på honom... Detta kanske säger mycket i att man känner att vissa är amatörer!! Och detta är mina synpunkter och vad jag upplever!!!


Kommentarer
Postat av: M

Stort grattis till bebisen:)
Har förstått att ni haft det jobbigt en tid men vad hände egentligen vad är det som inte är bra med den lilla?

Tycker du har rätt att skriva vad du känner om personalen som tar hand m lillen håller helt med att det är så olika beroende på vem man träffar alla jobbar olika och alla är olika duktiga på olika saker det här var helt enkelt inte deras grej men dom är nog bra på nåt annat. man måste oavsett få säga vad man tycker i sin egen blogg.

2013-01-05 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0