Sjukhus besök och kvällsmys!

Idag blev det tidig uppgång för att befinna oss på sjukhuset kl 9!
Det är ju många moment som skall göras innan man kan åka hemifrån.
Det skall matas, bröstpumpas, ätas frukost, klä på kläder, medicineras osv.

Joel älskar att åka bil :) somnar alltid!

Det blev en del nya rör för nya prover och leverprover samt omplåstring på sonden, stackars Joel har ju fått se ut som en ihoplappad krake för att rädda situationen hela tiden när tejpen börjat släppa.
Efter provtagningen åkte älskling och köpte ny tv :)

Väl hemma matade jag Joel och sen for jag ner på stan och shoppade lite till honom :) väl urplockat på rean men lite grann hittade jag iaf och en del utan rea också för den delen.

Har bara matat och myst sen jag kom hem kl 16.
Älskade lilla prinsen!!


Kommentarer
Postat av: bibbi

vilka fina bilder

2013-01-03 @ 11:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0