Mycket som hänt

Med en vardag med liten blir de full rulle allra minst när de är nåt som besväras o humöret inte är på topp :) men idag är lilleman sig själv, beror väl på att han fick släppa bomben igår efter två dagar!
Hahah...

Vi har knatat på här hemma, är ute varje dag i minst en timme :)
Tog en vilodag i förrgår men annars så är de full speed..
Men vikten står kvar på 3kg kvar, bygger väl muskler nu ist?


I Fredags hade jag lagat mat åt mitt o älskling, supergott o så mysigt. Efter middagen blev de gladiatorerna.

I Lördags kom Patrik & Michaela hit o åt tacos o chokladtårta :)
Umgicks länge o hade supertrevligt!

I Söndags blev de en riktig myyys orkarintegöranånting dag :) hahah, så skönt o bara vara vi tre. Vi åt pannkakor till brunch o dagen gick jättefort o snart var de sovtajm.

I Måndags lyxa vi till det med Kinamat :) finns de nå bättre?

Nu ska jag fortsätta min frukost o gooosa hur mycket som helst med min glada prick här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0