Nyköping

Idag tog jag o packa ihop mig o Joel o for ner till min underbara vän Kristin o hennes patrick o Charlie :)
Lilla söta bebis!!

Helt sjukt att det bara är tre månader o så fruktansvärd stor skillnad på dom.
Hahah man kan inte tro att Joel har varit mindre än så o så himla liten :) kul att se storleks skillnaden.

Vi tog våran premiärtur till Kappahl han o jag o köpte finfin present till lillen.
Mamman blev superglad o nöjd o pappan blev nöjdast av fikat jag hade med mig ;)

Kristin o jag en underbar tur med vagnarna o det var så skönt att andas frisk Nyköpingsluft o jag saknar inget så mycket att få flytta hem igen, det är helt sjukt hur mycket jag saknar Nyköping!!

Sex timmar senare o mätta magar begav vi oss hemåt till pappan som väntade in oss med öppna armar o inget är väl härligare än att komma hem till en kärlek med kärlek!!

Love/ T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0